Nog 2 weken... - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Barbara Bockting - WaarBenJij.nu Nog 2 weken... - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Barbara Bockting - WaarBenJij.nu

Nog 2 weken...

Door: Barbara

Blijf op de hoogte en volg Barbara

30 Januari 2014 | Nederland, Zwolle

Hallo allemaal,

Over een kleine 2 weken, op woensdag 12 februari 2014, vertrek ik naar de andere kant van de wereld --> Nieuw Zeeland! :)

Na 5 weken Nieuw Zeeland ga ik verder naar de oostkust van Australië, waar ik 2 maanden zal verblijven. Tot slot vlieg ik naar Thailand en reis ik via Vietnam, Laos en Cambodja ruim 2 maanden door Zuid Oost Azië. Op 26 juli 2014 zal ik weer voet op Nederlandse bodem zetten.

Als je het leuk vindt om mij te volgen tijdens mijn reis zal ik op deze pagina af en toe een reisverslag typen en foto's plaatsen.

Nu moet ik gauw weer verder met de laatste voorbereidingen en iedereen goodbye kussen.

Toedeledoki!

  • 30 Januari 2014 - 19:26

    Frauke:

    Barbara, dat had ik me helemaal niet gerealiseerd! Nou ja, het was een heerlijk potje afscheidsvoetbal ;)
    Veel plezier en geluk!

  • 30 Januari 2014 - 19:28

    Tessa:

    Ik heb me aangemeld voor de updates van je reisverslag! Nu wel zorgen dat er regelmatig een te lezen is he ;)!

  • 30 Januari 2014 - 19:50

    Lammie:

    Wat gaaf Barbara! Ontzettend veel plezier en geniet ervan!!

  • 30 Januari 2014 - 19:50

    Lammie:

    Wat gaaf Barbara! Ontzettend veel plezier en geniet ervan!!

  • 30 Januari 2014 - 20:05

    Marit:

    Ik ga je zeker volgen Bar!!

  • 30 Januari 2014 - 20:24

    Annette:

    ik ga je volgen!! Liefs Annette

  • 02 Februari 2014 - 23:36

    Bert En Jacqueline Middelbrink:

    Hoi Barbara,

    Uiteraard gaan we je ook volgen. Wij zijn erg benieuwd. Nogmaals dank dat je op onze kinderen wilde passen zodat wij een keer een weekendje met zijn 2-en weg konden. Voor herhaling vatbaar (na je wereldreis).
    Succes met de voorbereidingen, geniet er van en een dikke kus van ons allemaal.

    Bert Jacqueline Hylke en Jibbe Middelbrink

  • 12 Februari 2014 - 04:28

    Gerie:

    Wauw Bar!! Wat vet! Als ik bij de bruiloft van Suuz kon zijn, had ik dit natuurlijk al geweten.. Rik en ik vliegen as zaterdag naar Nieuw Zeeland! Heb je een reisschema ofzo? Miss komen we je nog wel tegen! En hebben we nog tips voor ja haha.. liefs en Heeeeel veel plezier!

  • 12 Februari 2014 - 04:33

    Rik & Gerie :

    Dit is de onze trouwens! :)

    Wanneer ben jij weer in Aus ?
    Wij zijn vanaf 6 april weer in Brisbane..

    Heeeel veel plezier!

    Xxxx

  • 12 Februari 2014 - 18:19

    Ellen:

    Hoi Barbara,

    Vandaag zag ik op het bord dit adres staan.
    Vandaag ben je ook vertrokken naar Nieuw Zeeland.
    Wat ontzettend leuk dat we kunnen gaan volgen.
    Dat ga ik ook zeker doen!
    Goede reis en heel veel plezier!

    Grtz Ellen (Berg en Bosch)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Barbara

"A ship is save in harbour, but thats not what ships are for."

Actief sinds 30 Jan. 2014
Verslag gelezen: 629
Totaal aantal bezoekers 14000

Voorgaande reizen:

12 Februari 2014 - 26 Juli 2014

2014

Landen bezocht: